Re: Bluetooth BLE 5 a posílání pár bytů.

Pátek Září 15 07:49:47 CEST 2023

Jestli vas chapu dobre, tak by to melo fungovat spis obracene. Prijimac
mate asi jeden a to by byl jako klient (Central),  nejakych snimacu vice
a ty by mely roli server (Peripheral) - vysila pravidelne tu
identifikaci (advertisement). Pokud chcete sbirat par bytu, tak se daji
myslim poslat i v tom paketu a pripojovat se neni vubec potreba.
ESP32 BLE Server and Client (Bluetooth Low Energy) | Random Nerd
Tutorials <https://randomnerdtutorials.com/esp32-ble-server-client/>