Re: Bluetooth BLE 5 a posílání pár bytů.

Čtvrtek Září 14 18:00:09 CEST 2023

Podival bych se spis na ESP32C3, pripadne S3 kde se da vyuzit ve
standby  ULP koprocesor.
BLE funguje zhruba tak, ze zarizeni vysila pravidelne identifikacni
paket, kdo ho prijme muze se pripojit k nejake jeho sluzbe a
cist/zapisovat/zapnout notifikaci.