Autodiagnostika pro Ford (Focus)

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Září 14 16:25:14 CEST 2023

>A funguje to i se starsim androidem ?

To bohuzel netusim. Koupnete na support FORScanu a Torque appek.

>Jaky adapter by jste doporucil ?

2kovy Focus uz je cely CANovy (ma 2 CAN sbernice).
A na rozdil treba od VW je ten CAN vzdy zavedeny do OBD2 konektoru
a diagnostikuje se tedy vse pres CAN primo spojenim s danou ECU.
O to jednodussi mate vyber.
Pro CAN lze koupit celkem jakykoliv ELM. Na nem moc nezlobi ani cinani.

(
Starsi auta, napr. Focus MK1, Mondeo do MK3, mela sbernici J1850PWM
a to cinani v rozhrani bud neosadili vubec (i kdyz v popisech
samo.slibovali),
nebo hruzne udelanou - vypadavajici, obcas nechodici,....
)

Pokud chcete neco lepsiho, tak bud neco s cipem STN1170, nebo ForDiag.
Oba umi reflash fw.
Oba maji 2xCAN sbernici (umi mezi nimi prepinat na zaklade povelu z
pc/telefonu)

S STN cipem napr. OBDLINK MX+, nebo VSCAN
Staci do googlu zadat "STN11xx"
Pozor zase na cinske kopie.
Tusim ten OBDLINK uz je na Aliex fejkovy a nevim jake je kvality firmware
a jestli na nem pujde pripadne udelat reflash.

ForDiag aktualne neni skladem, ale nove desky jsou v tvorbe, takze cca do
2-3 tydnu budou.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz