zahada s AD7177-2 ADC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 13 16:23:50 CEST 2023

Aby som sa vratil od fakt sexi obrazka s cievkami k povodnemu problemu:

> nicméně se to tváří tak, že s nastaveným 32bit režimem výstupních dat, to měří jen +-2.5V (nula je na 2^31,
> při 2.5V a výše už to saturuje na 2^32.. respektive 0 při -2.5V..)
> se zapnutou interní referencí (2.5V) to měří celých +-5V. /velmi divné/

Myslim si, ze jednoducho bol omylom vymeneny rezim s internou a externou
referenciou.

Mimochodom, to nastavovatko, ze ktora referencia sa ma pouzit, ma tri
polohy; tretou je jednoducho napajacie napatie. Co tak skusit vsetky tri?

wek

PS. Cela analogova cast toho prevodnika, vratane decouplingu vstupov, ma
byt referencovana voci AVSS.