Ako zdebugovat interupt v C ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 12 22:30:28 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

toto je tiez zaujimavy napad. Skusim ho vyskusat, ked zacnem programovat.

Ja som zatial vymyslel rutinu, ktora bude zobrazovat E_NN, kde NN je cislo
funkcie alebo chybove miesto, kde mi ten interupt zdechne. Otazkou je ale
co potom, ked to tu chybu zobrazi. Pokracovat dalej v algoritme alebo
nejaka forma restartu. Najtazsie pre mna je pri tom robustnom programovani
zadefinovat spravanie sa programu po zdetekovanej chybe. Myslim, ze to nie
je az take trivialne ako sa na prvy pohlad zda.

A.

Jo, nekdy staci s pinem jednou / dvakrat / trikrat skubnout a clovek vi.

Pro slozitejsi deje v ISR (i vice ruznych) mam makro/rutinu a ta mi zapisuje
do char[]
postupne "flagy" toho co se udalo.
Z poradi a hodnot (napr. "AQ51ZU") pak jednoduse vyctu kudy to proletelo
a i pripadnou hodnotu neceho (51).
Na popredi to pak vypisi kdyz uz si to muzu dovolit.
K nezaplaceni.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátaltchvatal na fordiag.cz
<http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>