zahada s AD7177-2 ADC

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 12 22:29:49 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

skusim par tipov. Odspajkujte si r129 a jeho dvojicku. Zoberte si tuzkovu
baterku a pripojte ju cez nejaky maly ochranny odpor na vstup prevodnika. A
zacnite ladit software... Tipujem, ze budete mat zapnute tie dva prudove
zdroje v prevodniku. Gain si nastavte na 1. Pokial nebudete mat odladeny sw
na tej baterke, tak tych 10V ani neskusajte. Mozno bude treba
odspajkovat aj vsetky dalsie ochrany. To uvidite podla vysledkov
baterkoveho testu.

Na tieto prevodniky je najlepsie si urobit malu dosticku s mcu, prevodnikom
a referenciou a usb na odladenie sw a hw. Aspon takto by som ten vyvoj
robil ja. Od jednoduchych veci ku zlozitym. A to Vase zariadenie
vyzera dost zlozito, nehovoriac o tom, ze niekto by mohol zacat chodit na
kruzok vytvarnej vychovy. Ale to len moja mienka. Vy sa s nou
stotoznit nemusite.

A.

dík za odpověď,
asi jsem to špatně napsal, ale myslím že tohle zapojení splňuje
i reference je opřena o AVss tedy absolutně o -2.5V.  tedy je zcela v
rozsahu AVss.. AVdd1   (obojí span 5V), stejně jako rozsahy na
vstupech jsou absolutně ok.
dal jsem schema v pdf (nanestesti ted studentem dost nekvalitne
vyexportovane ) na konec stránky https://maglab.fel.cvut.cz/gallery/
dle studentových měření to funguje v rozsahu +-8V... když upraví gain
registr (zmenší hodnotu v něm)..
v.