zahada s AD7177-2 ADC

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Úterý Září 12 17:12:26 CEST 2023

dík za odpověď,
asi jsem to špatně napsal, ale myslím že tohle zapojení splňuje
i reference je opřena o AVss tedy absolutně o -2.5V.  tedy je zcela v rozsahu AVss.. AVdd1   (obojí span 5V), stejně jako rozsahy na vstupech jsou absolutně ok.
dal jsem schema v pdf (nanestesti ted studentem dost nekvalitne vyexportovane ) na konec stránky https://maglab.fel.cvut.cz/gallery/
dle studentových měření to funguje v rozsahu +-8V... když upraví gain registr (zmenší hodnotu v něm)..
v.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.09.2023 14:26
> Předmět: Re: zahada s AD7177-2 ADC
>
> máme Avss -2,5 V, AVDD1 2.5V

 z tabulky PIN CONFIGURATION AND FUNCTION DESCRIPTIONS:
 REF? can span from AVSS to AVDD1 ? 1 V
 REF+ can span from AVSS + 1 V to AVDD1
 (inak je to aj v tabulke parametrov pod EXTERNAL REFERENCE INPUTS ako
 Absolute Voltage Limits; nespomina sa tam sice to -1V a +1V ale to
 viacmenej vyplyva z pozadovaneho min.1V diferencialneho napatia).

 Inaksie povedane, referencia nie je bipolarna, a ak REF+ date oproti zemi
 vyssie ako AVDD1 tak to jednoducho nebude fungovat.

 Niektori diabli su zdokumentovani... ;-)

 wek