Re: Ještě MikroTik

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Září 11 10:21:26 CEST 2023

A nechcete spíše použít "packet sniffer"?

Tools -> Packet Sniffer

tam si vyberte na jakém interface chcete poslouchat, dejte start,
posbírejte data, pak stop, klikněte na tlačítko "Packets" a tam si
vyčtěte co potřebujete?

zdá se mi, že packet sniffer se pro naznačený úkol hodí lépe, než firewall.

JD