ceckovy kviz 2 (hardcore)

Aleą Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Září 8 14:11:58 CEST 2023

Ono se ve Windows to číslo stejně stokrát za sekundu nevykreslí. Takľe kdyľ to potřebuju dělat, buď se tam buď musí dát nějaká prodleva a zobrazovat jen některá nebo to nechat kompletně na systému, on sám spočítá co je pro mě dobré a bude mi wm_paint posílat s menąí frekvencí. Pokud bych na tom trval, tak samozřejmě není problém tam to číslo doopravdy cpát (nebo reálně spíą vykreslovat 100 pixelů nějakého bodového grafu za sekundu). Ale kdyľ přijde na překreslení, překreslí se to vąechno.

Aleą Procháska