ceckovy kviz 3 (na uprsane dlhe vikendy)

Aleą Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Září 8 14:05:38 CEST 2023

To jo, ale inkrement a decrement (inc(), dec()) se s ním dělat dají. Dá se I porovnávat, můľe se pouľít jako řídicí proměnná cyklu apod. Obecně se chová jako výčtový typ.

Aleą Procháska