goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Pátek Září 8 14:03:17 CEST 2023

Jo, to bude ono. Ale vzhledem k tomu, ze se u if maji stejne zasadne
pouzivat prikazy v bloku, i kdyz je treba jeden, je to asi uz ne moc
podstatne.
Ta konstrukce if..else mi prijde v C vubec takova nepovedena. Pritom
preprocesor to ma strukturalne jednoznacnejsi  #if..#else/#elif..#endif