ceckovy kviz 3 (na uprsane dlhe vikendy)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Září 8 10:45:31 CEST 2023

To je pravda, ale zase si dovedu představit situaci, kdy je inkrementování Bool skoro korektní. Třeba když mám pole deklarované jako array [boolean] of něco a chci inicializovat všechny jeho složky od false až po true. V cyklu který je všechny prochází nějaká inkrementace řídící proměnné bude. Stačí nepoužít for(), udělat ukončení cyklu trošku nešikovně a už mám pěknou chybku do sbírky.

Aleš Procháska