Re: Na znalce sítí

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Září 8 10:42:48 CEST 2023

Podle me to nemusi byt problem PLC.
Kdyz resime podobny problem, ze neco spatne komunikuje, odpadava spojeni
apod. a misti sitari tvrdi, ze maji vse v poradku a vse nastavene dobre,
tak staci test s vlastnim modemem, kdy to jede jak z praku. No a pak
neco zmeni a jede to i u nich. Jen je potreba je presvedcit a ukazat jim
to, coz byva nekdy slozite.

Martin Hanek