goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Září 8 09:53:29 CEST 2023

Mě se konstrukce try - except docela líbí právě proto, že je ve výpisu
programu docela zřetelně vidět, že se tam řeší, že může nastat něco
neobvyklého. A že se tím programátor zabýval.

Martin Záruba