Re: Kolik vám nyní dají FVE panely?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Září 7 22:45:50 CEST 2023

Tak jsem oba flexibilni 80W panely (nalepené na albondu) odpojil a zatím
zapojil jeden nový 70W (už klasické konstrukce s pevným rámem). To je nebe
a dudy. Jeden 70W panel mi dal spickove 2x takový výkon než ty dva 80W
flexi dohromady a celkove vyrobil skoro 2x tolik energie než ty dva.
Flexibilní asi opravdu nemají rádi i malé prohnuti na opačnou stranu. Bral
jsem je původně kvůli vaze. Ale drzak jsem za ten půl rok zdokonalil tak,
že unese i ten klasický.

Kdyby měl někdo zájem mám tu ještě dva úplně nové nerozbalene flexibilní
80Wpp. Lidi si je lepí třeba na karavany. Původně jsem myslel, že jich
zuzitkuji více než jen dva tak jsem koupil 4...

MG