ceckovy kviz 2 (hardcore)

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Září 7 12:51:39 CEST 2023

O jedné krokolomné věci kterou musí používat bych věděl :-), a to je absence pole v céčku. Programátor musí použivat krkolomný workaround typu memcpy (a tedy v každém okamžiku vědět, jestli pracuje s polem nebo strukturou, což třeba já nejpozději do padesátí řádků spolehlivě zapomenu).

Aleš Procháska