Provozni teplota Li-Ion
Jaroslav Lukeš
lsh na wo.cz
Čtvrtek Září 7 12:33:20 CEST 2023
Musíte jít po dataheetu ke konkrétní baterce, některé mají max (a
současně optimální) teplotu nabíjení 40, jiné 60, provozní a skladovací
se taky můžou lišit.
To brutální teplo za sklem za pár let ale stejně udělá to že si stejně
pšoukne a zasere to všechno, vypadá to pak jak opatlaný výparama od
vteřiňáku, ale hustě, prostě je to bílý. Litium, takže nehrabat rukama,
dostatek vody... Zvážil bych umístění baterky nikoli za sklem, ale pod
střechu.
18650 jsou nejbezpečnější baterky, viz datasheet,, co všechno musí
vydržet, aniž by vzplanuly.
Jaroslav Buchta napsal(a):
> Resil se tu spis mraz ale jak to je na druhe strane smerem k vyssim
> teplotam? Jde o zarizeni, kde se predpoklada umisteni za sklem auta,
> tzn. v lete dost brutalne teplo. Proudy nizke, pri vysoke teplote se
> da vyradit nabijeni.
>
> Provedeni asi bezne 18650
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: lsh.vcf
Type: text/x-vcard
Size: 4 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20230907/287b2d60/attachment.vcf>
Další informace o konferenci Hw-list