Re: senzory na autě

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Září 7 09:53:05 CEST 2023

Já mám teď na novém autě jen zadní kameru, takže při zařazení zpátečky
ukáže jen pohled dozadu a přepočítaný pohled odshora, ale jen co vidí
kamera. Jak se couvá, tak si to pamatuje a postupně se vytváří celý
půdorysný obrázek. Docela to oceňuju když se mám strefit k obrubníku s
autem, které ještě nemám v ruce.

Tomáš