Re: [OT] Solární konektory MC-4 a nářadí k nim

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 7 00:22:59 CEST 2023

Aniž bych chtěl jakkoli zpochybňovat cokoli z toho co jste napsal.
Vidíte prosím nějaké nebezpeční v tom konektor zakrimpovat a ještě ho
pro sichr, pro menší přechoďák a vlastně i povrchovou ochranu zaletovat?
Nezdá se mi, že by následné proletování mohlo vlastnosti zhoršit.
Pletu se?
Pokud je měď navíc proletováním pokrytá cínem, tak mi to připadá i jako
dobrá dodatečná ochrana proti povětrnostním vlivům. Cín s olovem jsou
snad docela slušná bariéra.

Díky.
PL