Re: [OT] Solární konektory MC-4 a nářadí k nim

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 7 00:17:22 CEST 2023

No vida, evidentně neumím hledat. GMe jsem to průzkumu nezapojil.
A to mají dokonce i jen čelisti pro kleště Proskit, které mám.

To zapůjčení zní lákavě. Jen bych v žádném případě nechtěl být příživník.
Tak by bylo dobré to vybátrovat, třeba aspoň za nějakou pomoc.
Třeba vytahat na střechu panely nebo přeházet hromadu hnoje a podobně.

Díky.
PL

Dne 6.9.2023 v 23:45 Pavel Urbančík napsal(a):
> Kleště na MC4 mají například i v GM. Nedělal bych to ničím jiným než origo
> nástrojem.
>
> Pokud nebude mít krimpovaná část správný rozměr, tak nepůjde zastrčit do
> konektoru, pozor na to.
>
> Kleště klidně půjčím.
>
> Pavel

>>> ory-mc4-2-5-6mm2_d510400.html