ceckovy kviz 2 (hardcore)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 6 18:04:25 CEST 2023

Este mi napadlo, ze keby sa else malo vyhodnocovat aj v pripade goto do
bloku if, viedlo by to k nezelanym nasledkom. Upravim Tvoj priklad:

volatile int k;
volatile int pin2=0; //a nebodaj by bola pin2 neinicializovana :)

if (InputPin1()) goto pin1_active;
pin2=InputPin2();
if (pin2) {
   pin1_active:
     k = 10;
} else {
     k = 20;
}

Skutocna hodnota pinu 2 by sa ignorovala.

miro