preklad arduina, was: ceckovy kviz

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 6 09:58:18 CEST 2023

Kedysi som nieco s Arduinom skusil, to ich "IDE" som zavrhol hned, vtedy
verzia 1.0.x. Pouzil som Eclipse a AVR pluginom. Vytvoril som si projekt
na Arduino libky a potom dalsi uz moj "uzivatelsky" projekt. Ano,
spravil som si makefile pre oba. Teda asi som z niecoho vychadzal, ale
upravil som si ich tak, aby mi vyhovovali.
Uz sa tomu nevenujem...

miro