ceckovy kviz

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Září 5 20:43:30 CEST 2023

i++: úspornější zápis neznám, ale i jiné jazyky to používají, určitě třeba Perl

Podobná přiřazení občas používám, ačkoliv ne úplně A=B, ale třeba
if ((Vysledek = write (...)))
Ty dvojité závorky potlačí výpis varování pro tento případ.

Ale výjimečně napíšu třeba i něco na způsob
if (C=D, A=B) {};
if (--i, A=B) {};
resp. for (; i--; ++j, ++k) {};
Ale to fakt jen tehdy, když to nesnižuje čitelnost a přehlednost a když jsem přesvědčen, že mi to ani v budoucnu nebude překážet. :-)

P.