OT: stavba - perlinka na plech

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Září 5 15:16:10 CEST 2023

Možná hledáte adhézní můstek na nesavé podklady. Bývá to taková kašička
s pískovým plnivem a co mám zkušenost, drží to na jakémkoli povrchu
(kovy, dlažba, sklo) perfektně. Výsledný povrch je jak hrubý šmirglpapír.

Al a TiZn mají poměrně velkou tepelnou roztažnost, jestli na tom má být
jen perlinka, stěrka a fasádní štuk, bál bych se, že to na přechodech
zeď-kov brzo vypraská. Podobné kastlíky jsem viděl naohýbané z FeZn a
pokud vím, bylo to celkem osvědčené řešení.

JMN