baterie v Nokia 4.2

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 4 18:14:27 CEST 2023

No a jak dlouho se to tím proudem nabíjelo?
Spousta aplikací ukazuje, jaký náboj sežrala jaká aplikace. A jaký proud
bere telefon aktuálně, dovnitř i ven.
Možná to umí i sám Android.

Jestli tam nemá přítelkyně nějakého Otesánka. Sežral jsem mámu, sežral
jsem tátu, tebe baterko taky sežeru...
Má oblíbená free aplikace je Device Info. Umí vypsat o telefonu vše
možné i nemožné.

PL