Re: Kicad označení spojů

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Neděle Září 3 10:02:31 CEST 2023

1. Aktualizovat Kicad na posledni verzi 7.07

2. Spustit kontrolu v schématu, menu Kontrola, Kontrola pravidle
návrhu... Často se něco rozpojí a není to vidět např. po importu z
třetího sw nebo po upgrade nebo po nějaké cuknutí. Nejčastěji to je v
jiném rastru a nespojeno.

3. Přejít do PCB editoru a načíst z schématu, zde jsou zaškrtle, zda
navázat podle reference, smazat neplatné... tj. takto. Jen pozor si
nesmazat něco co jste přidali v pcb editoru a nepřidali ve schématu, to
se děje.

Jirka