Kolik vám nyní dají FVE panely?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Září 2 21:00:06 CEST 2023

Kolik vám teď dají FVE panely za plneho svitu? Špičkový vykon procentuelně
od instalovaného výkonu.

Mám takové podezření, že ty dva moje malé jsou asi vadné. Mám flexibilní
(kvuli vaze) 2x 80Wpp (zapojene paralelne) a oni se svojí váhou mírně
prohly (bohužel na druhou stranu nez jsou konstruovane na ohyb). Nalepil
jsem je na ALbond a ono to je docela pruzne na ten cca 1m delky. Když je
narovnam je to s výkonem lepší, ale i tak nic moc. Oba dohromady mi dnes
daly max 35W (špičkov vykon) coz se mi zda docela malo. Svítilo docela dost.

Mám ještě dva náhradní tak mohu jeden rozbalit a porovnat (dnes nebyl moc
cas). Ale i tak by mě zajimalo jaká je maximalka v této době za ideálních
podmínek při tom sklonu cca 30st orientace na jih.

Děkuji

MG