Mikrotik Country

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Září 2 11:29:59 CEST 2023

Dodržování daných výkonů a frekvencí v zemi.
Stačí dát no-country-set. A pak je možné vše.... Dát vyšší výstupní výkon,
pokud to zařízení umožnuje, použít frekvence, které nejsou povolené.....

Ale ano třeba takový mobil pak sice tu WiFi třeba vidí protože vysíláme
vyšším
výkonem, ale třeba ta WiFi ho nevidí, klasický problém nejlepším
zesilovačem je
dobrá anténa....

Zdeněk Aster