Kompatibilita UPDI

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 31 21:08:01 CET 2023

V programování přes UPDI je nějaká komplikace?
Já už Atmel hodně dlouho nepoužívám, ale žil jsem v domnění, že je to po
stránce HW velmi jednoduché.
V podstatě 1 obousměrný drát, buzený z obou stran přes open collector.
Což se nakonec dá ošidit jediným pull-up odporem.
Nebo se pletu a je to nějaké komplikovanější?

Pokud je to fakt tak jednoduché, tak mě udivuje, že už to autor (nebo
někdo jiný) dávno nedopsal do známého a populárního programátoru USBprog.
Tohoto programátoru je plný Alliexpress, a je skoro zadarmo. Tak by to k
rozšíření těch nových ATxxx zřejmě dost přispělo.

PL