[OT:] Ekvalizer pro Android / Bluetooth

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 30 20:07:41 CET 2023

Zdravím,

nemáte někdo vyzkoušenou nějakou aplikaci ekvalizeru pro Android, která by
jednak fungovala přes bluetooth, druhak by ideálně uměla poznat, přes jaké
zařízení se přehrává a natáhla nastavení podle toho? Mám dvě auta, BT
reprák, sluchátka - a protože nic z toho nehraje "rovně" (a moje uši už
vůbec ne), docela by se mi líbilo tam mít pro konkrétní zařízení odladěné
profily. U aut je to fajn, autorádia mají docela detailní nastavení, se
kterým se dá vyhrát, ale pro reprák a sluchátka by se mi líbilo mít pro
každé zařízení jiné nastavení, ideálě automaticky.

Hledám a zatím nic co by stálo za řeč :( Nemám problém aplikaci koupit, mám
problém najít takovou, která by za koupení stála...

Díky za každý tip a omlouvám se za OT.

Pavel Kutina