Re: ESP32 diagnostika při pádu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 30 13:39:43 CET 2023

Já pouštím ikonu "ESP-IDF 5.1 CMD" kde už by toto mělo být nastaveno.
Ale možná se mi tam tluče více pythonů což se vlastně nyní potvrdilo.
Takže espcoredump.py již spustit jde, ale asi to nebude úplně
kompatibilní s tím co generuje Arduino nebo tomu nerozumím... Našel
jsem si v TEMP adresáři složku do které Arduino kompiluje program. Z
té jsem si vytáhl ELF soubor a spustil příkaz:

python espcoredump.py info_corefile -t raw -c test.elf coredump.bin

A dostanu:
WARNING: C:\Espressif\frameworks\esp-idf-v5.1.1\components\espcoredump\project_description.json
does not exist. Please build the app with "idf.py build"
File "C:\Espressif\python_env\idf5.1_py3.11_env\Lib\site-packages\construct\core.py",
line 2728, in _parse
    raise ConstError(f"parsing expected {repr(self.value)} but parsed
{repr(obj)}", path=path)
construct.core.ConstError: Error in path (parsing) -> elf_header ->
e_ident -> EI_MAG
parsing expected b'\x7fELF' but parsed b'\xa4e\x00\x00'