znova termity...

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Říjen 29 02:42:24 CEST 2023

Ono Pavlovi Kutinovi šlo zejména o jednoslovní výraz,
tedy pokud jsem to správně pochopil.
Já jsem kdysi pár těchto "digitizérů" :-) dovezl do Holic.
Ano, ty s tou "myškou" s "křížem", kam jí člověk položil tak tam byla.
Volali mi kluci někde z Ústí n. Labem že jim to nefunguje.
A byli na mne docela drsní. Přijeďte a tady si to odzkoušíte
a kdyžtak vám dám dva 100% funkční.
Přijeli, vše fungovalo a tak říkám, když už jste valili tu cestu
tak ten jeden navíc máte ode mne grátis.
Běžná cena tehdy nejméně desítku a u mne za dvojku.
A odkud jsem je měl ? Od starého Proseckého,
pokud někomu to jméno něco říká tak táta byl
dobrý parťák. Mladý měl tehdy trochu problémy ale
kdo si to pamatuje ??? :-D
Hezký den,
Jindra Polívka