RE: Výpadky pøíjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Říjen 28 18:27:29 CEST 2023

Dobrý den.

Vím, že jste mi měřák nabízel a vážím si toho. Ale nechci zbytečně zneužívat Vaši ochoty, když se dá k závěru dojít i místně dostupnými prostředky.

Z pokusů vyplynulo:

a)      Signál STA: TV výpadky, STB bez výpadků

b)      Signál pokojová anténa: TV výpadky, STB bez výpadků

Závěr tedy je, že signál je s největší pravděpodobností v pořádku a problém je v TV. Půjčit si další TV prakticky nepřinese nic nového, protože je to ekvivalent použití STB.

Za pokus by stálo jedině přenést TV do jiné lokality a tím křížově ověřit, že je problém skutečně v ní.

Rozbočil jsem STA do STB a do TV, takže můžeme sledovat TV včetně HbbTV a při výpadku TV automaticky přepne na zdroj signálu STB. S tím se nyní spokojím. Pokud by se objevily nové problémy, asi bude potřeba poohlédnout se po nové TV. Při rozměru 39“ to nebude snadné…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jozem na volny.cz
Sent: Saturday, October 28, 2023 5:51 PM
To: HW-news
Subject: RE: Výpadky pøíjmu pozemní TV

Dobrý den

Když už s kanónem na vrabce, tak proč ne se specializovaným anténářským měřákem? Mám ho k dispozici a nabízel jsem tu možnost. Drbat se levou zadní za pravým uchem s osciloskopem a FFT, který nepoví BER a C/N, je dobré jako laboratorní cvičení. Nebo rovnou přibrat i plnohodnotný spektrák. Tenhle metr ho má dost ošizený ... ale za ty peníze odpovídající.

Zeman