Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 28 16:07:49 CEST 2023

To jako fakt?
To skoro zní, jako by to konstruovala firma Boeing.
Hladinové čidlo snad musí být levnější a spolehlivější než nějaké měření
účiníku.
Ten přece může ovlivnit stav ložisek, přiucpání hadic nebo trysek a co
já vím co všechno.

Tak to tu svou myčku musím rozhodně opravit.
Takovou vymyšlenost jako to měření účiníku domů nechci.

PL