zdroj 12V

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Říjen 28 10:53:17 CEST 2023

Tohle je právě ten případ, kdy neuvádí vlastní spotřebu.
Prodávají ho i ve zdejší zelenině: https://www.gme.cz/v/1506022/zdroj
Tam bych si pro něj klidně v pondělí skočil. Docela zajímavé je, že v
tom datasheetu uvádí leakage 0,25mA a v tabulce parametrů "odběr při
230V - 200mA". Ani jedno moc neodpovídá účinnosti 82% a ani jedno asi
nehovoří o spotřebě na prázdno.

Koukám, že existuje i verze 8W pro nás šetřílky:
https://www.gme.cz/v/1507154/zdroj

K tomu co píše Pavel o odcházení. Asi plánované zastarávání. K tomu je
velmi zajímavý první post od MiCera na tomto fóru:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?f=38&t=1758