Re: HDD 16TB změnil stav na RAW, proč?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 27 10:41:39 CEST 2023

Zdravím,
stalo se mi na tom samém Axagon zařízení.
Hledejte via Google DMDE nebo iBoysoft.com
Ale nejsem si jistý zda to půjde s free verzí.
Četl jsem že licence asi tak 20US.
Já šel jinou cestou.
Přeci jen tam byla ještě stará Intel D510MO s Win 7
a už to nedávalo moc smysl.
Ty data tam jsou, nepoužívejte CHKDSK.
Více nyní nedám.
Jindra Polívka