Re: Komerce : TV zesilovač na Aukro

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Říjen 26 22:09:57 CEST 2023

Uklepl jsem se , prvni je 29-48 a druhy 26 - 39.
Koupil jsem to pro reseni TVI u souseda kvuli memu radioamaterskemu
vysilani a chtel jsem mu to puvodne darovat. Kdyz jsem ale videl, jak to ma
doma zbastlene, tak on se nastval a moji pomoc odmitl. Jak to nakonec
vyresil nevim, na TVI si uz nestezuje. Mam na 144MHz asi 400w a to uz
nejaky sirokopasmovy zesilovac klidne zavre.