Re: Výpadky příjmu pozemní TV

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Říjen 26 11:29:29 CEST 2023

Netvrdím že nemůže být problém opravdu v televizi, ale zdá se mi to jako
málo pravděpodobná možnost. Teď už bych viděl jako nejpravděpodobnější
nějaké rušení - od Vás, sousedů nebo nějaký silný signál z okolí. A jsme
zpět u toho Spektrálního analyzátoru. Dokud neuvidíte co se tam během
toho výpadku děje nevíte NIC.

Co máte za televizor ?

     Martin.