Arduino Prepinani smeru RS 485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 25 18:28:17 CEST 2023

Dobrý večer,

mám tady jednu desku, kterou programuji v Arduinu a ta má seriovou linku
RS485, takže je třeba přepínat směr toku dat.  To mi funguje, ale potřebuji
to nějak spojit s původní procedurou pro normální seriovou linku.
Vymyslel jsem tuhle konstrukci :
void PrintOut(TEXT)  // vypis na seriovou linku RS485
{ digitalWrite(RS485_RD,HIGH); // prepni na zapis
  delay(10);
  Serial.print(TEXT);
  Serial.flush(); // cekani na vyprazdneni bufferu
  digitalWrite(RS485_RD,LOW);
    }
TEXT je typu String.
Překladači vadí to void na začátku , nevíte prosím, jak to napsat ,
aby to fungovalo tak, že se ten textový řetězec předá do Serial.print ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com