PIC programatory SNAP a PICKIT4 a USB HUB

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Říjen 25 15:59:10 CEST 2023

Nojo no, pickit je relativně staré zařízení. Tehdy se USB zařízení,
především speciální, programátorů nevyjímaje, dělaly prasácky. Třeba
kity pro nový AVR, přestože jsou taky od Microchipu, přes huby normálně
chodí a to i přes víc za sebou.

Takže "lepit na USB" je  vpohodě, jen to musej udělat pořádně.

PH