Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 25 13:59:25 CEST 2023

Na tohle je dobrý mít alespoň RTL-SDR s nějakým  plynulým attenuátorem.
Nechá se s tím zjistit dost věcí, když  člověk ví, jak to používat, kde to
je použitelné a kde ne. Já to ukázal pár lidem, a všichni si to pořídili.
Číňan teď nabízí verzi s 12bit převodník a základními oktávovými filtry.
Pokud má člověk možnost si to ocejchovat na nějakém generátoru, je to
opravdu výborná věc na nějaké základní měření.

https://vi.aliexpress.com/item/1005003654127606.html?gatewayAdapt=glo2vnm

https://vi.aliexpress.com/item/1005004846466100.html?gatewayAdapt=glo2vnm

https://vi.aliexpress.com/item/1005003819535043.html?gatewayAdapt=glo2vnm

úterý 24. října 2023 David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>