Re: Elektronické vajgly - nabídka

Středa Říjen 25 10:03:50 CEST 2023

Jednu jsem uz taky kuchnul, baterka mela ve vychozim stavu 3.55V, na
4.15 sla dobit celkem zpusobne (400mA, tzn asi 1C) a proud pak rychle
vyklesal skoro na nulu (sledovano jen na lab. zdroji takze pod 10mA
nejistota)
Pouziti pro ni bych ale stejne asi nenasel, za par desetikorun jde
koupit Cinsky pytlik i s ochrannou DPS a konektorem.
Hezky funguje tlakovy snimac, vcetne pomaleho rozsveceni a zhasinani LEDky.
Nekde jsem ted cetl. ze to chce EU zakazat stejne, takze asi vylimecne
by udelala neco rozumneho?