OT: Automaticke prihlaseni do site

xPablo Pablo na xpablo.cz
Středa Říjen 25 07:37:30 CEST 2023

DD,
myslim, ze by to nemel byt velky problem - do ESP32 implementujte
Captive Portal, pripojte k nemu maly OLED 128x64 na ktery nechate to ESP
vygenerovat WiFi QR kod (v podstate to je QR kod, ktery obsahuje text
"WIFI:T:WPA;S:MyNetworkName;P:ThisIsMyPassword;" - podrobnosti na
internetu). Delal jsem to na ESP8266 a fungovalo to dobre, ten OLED jsem
mel tusim s uhloprickou 2.42palce, ale pri testovani jsem mel i mensi
(1.8''? - ale to uz si nepamatuju). Ten QR kod nauci Vas telefon se
pripojit k WiFi siti a ten CaptivePortal zpusobi, ze se spusti prohlizec.

Pavel Brychta