MQTT?

xPablo Pablo na xpablo.cz
Úterý Říjen 24 14:27:12 CEST 2023

DD,
"standardnim" resenim je kombinace nejakeho transportniho brokeru
(nemusi byt nutne MQTT), TSDB databaze a na to napojeny vizualizacni
nastroj, jenomze Vy to chcete pouzit bez dalsiho HW, takze bud pouzijete
nejakou "free" IoT sluzbu, jako je treba Blynk, cesky TMEP  apod. (a
budete se modlit, aby to bud nezpoplatnili, nezavreli nebo kdovico
jeste), nebo to bude delat to ESP a na to jste poslal malo (zadne)
informaci pro navrh nejakeho rozumneho reseni (sqlite na ESP, CSV
logovaci soubory, rotovane binarni soubory, ...).
Ohanet se v tomto stavu MQTT je holy nesmysl a psat v kombinaci s tim
neco o reklamach dvojity. MQTT je transportni vrstva a broker nema zadne
rozhrani snad mimo administracniho, do ktereho by mohl reklamy posilat.

Pavel Brychta