MQTT?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 24 14:06:29 CEST 2023

Grafem je asi myšlena nějaká časová řada, ne?
Kdo si tu historii pro vygenerování grafu má pamatovat?
To ESP32? Ta aplikace na Androidu? Nějaké externí úložiště?

Napřed by to asi chtělo si ujasnit datové toky a až pak podle toho
hledat realizační technologii, řekl bych.

O dané aplikaci nevím samozřejmě vůbec nic.

PL