Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 23 16:30:21 CEST 2023

Byla to jedna z možností, která mě taky napadla. Ale rychle ji zapudil.
Kdyby to byl chybně trvale sepnutý spínací prvek, tak by sice to
odčerpávalo vodu furt, ale program by normálně jen dál.
I když nesmyslně, bez vody. Žádná zpětná vazba tam skoro jistě nebude.
Tady se to ale zasekne na to čerpání.

PL