Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Říjen 22 20:28:37 CEST 2023

Řídící DPS je zalitá v takovém plastovém rámu a na spoje není vidět, ale
co jsem tak koukal na součástky, motor je tam řízený přes obyčejný triak
a žádné oddělení - třeba optočlen - jsem tam neviděl. Možná proto to
řízení plave přímo na silovém přívodu a trafo tam dali proto, že srážecí
C by byl moc velký. Kdo ví. Jinou chybu, třeba prodřenou izolaci, jsem
tam nenašel.

JMN