Re: Moduly do kontaktního pole

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 22 19:40:46 CEST 2023

Vtipný je, že jsem někdy před prázdninama nakoupil poťáky přesně s cílem
je použít s těma od sebe směřujícíma ohnutejma pinama. Pak jsem na to
nějak zapomněl a teď při hledání modulu s tlačítky na mě vykouk modul s
poťákem...

Ty precizní patice, resp. dutinkové lišty hodně používám, hlavně jako
programovací konektory. Nemám rád čouhající piny. A programovací kablík
vypadá tak, že se vezme 2x precizní dutinková lišta, nasadí se na dráty
vhodné délky a tak se to buď nechá, protože je to na chvíli, nebo je tam
připájím.
-----
Odsávačku mám dokonce v provedení "stanice", takže zmáčknu čudlík na
pistolce a ona saje jak dlouho chci. Není to sice jak Wellerka, která
dokáže pohodově vypájet i trafo s nominálním proudem 10 A, ale jinak
spokojenost.

Ale varianta, že děti budou pájet přípravky který budou potom používat
... ne to se neosvědčilo. Ti nejméně zdatní si to vyrobí nespolehlivý a
budou mít ještě víc problémů.

PH