RE: OT Bezdušové pneumatiky

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Říjen 22 19:26:35 CEST 2023

Dobrý den,

Už jenom když se podíváš na ten odkaz, který sem dali. V ráfku musí být
díra označená symbolem "průměr". Ta je už podle obrázku daleko větší, než
je průměr samotného ventilku na duši. Já jsem to nezkoušel, píšu jenom to,
co jsem se dočetl na fóru na FB
https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70

S pozdravem,
--