Re: OT Bezdušové pneumatiky

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Říjen 22 14:18:28 CEST 2023

Dobrý den,

U Xiaomi koloběžek to funguje tak, že jenom koupíte bezdušový plášť, a
nasadíte ho. Nic se nelepí. Ventilek ráfkem jenom prochází takže je tam
díra jen tak tak. Aby se tam dal dát bezdušový ventilek, tak je potřeba
díru zvětšit,  aby se tam dal tou svojí gumovou patkou narvat. Alespoň
takto jsem to četl.  Mě přijdou bezdušové pláště jako nesmysl. Mám náhradní
duši,  a když píchnu,  tak ji vyměním. Ale zatím jsem na tom najel cca
1000km, a ještě jsem nepíchnul. Mám to nafoukané na 5.5ATM.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora